De waarde van Social Media
Mensen zijn de motor van het succesvol inzetten van social media. De middelen, zoals social media tools, faciliteren de mensen en het proces. Luisteren naar en vertrouwen op de mensen, plus het kiezen van de juiste middelen zorgt dat social media een bijdrage gaat leveren aan het behalen van de doelstellingen.
Ik gebruik social media niet alleen voor het plezier; ik heb er mijn bedrijf mee opgebouwd, houd er waardevolle relaties aan over en genereer er omzet voor mijn bedrijf mee – Kim van Velzen
Wat betekent Social Media voor organisaties?
Het gaat over een totaal nieuwe dynamiek binnen organisaties en tussen organisaties en haar stakeholders.
- Waardecreatie vanuit het persoonlijke netwerk waardoor business ontstaat
- De druk op cultuurverandering binnen organisaties door social media
- De snelheid waarmee iedereen een rockster reputatie kan bereiken
- Of hoe snel reputaties kunnen worden gebroken en kunnen worden verbeterd
- Omgaan en leren werken met nieuwe technologie
- Het snel en eenvoudig verbinden van mensen; connecting the human dots
- Social engagement; een permanent en menselijk contact tussen organisatie, medewerker en klant waar iedereen beter van wordt
Ik licht dit met liefde toe in een persoonlijk gesprek NEEM CONTACT OP MET KIM
Waar helpt KIMspiration organisaties mee?
Meer leads, nieuwe omzet, betere naamsbekendheid, betere reputatie en waardevol contact met stakeholders.
Social media strategie
Mensen creëren waarde met hulp van social media en nieuwe technologie. Ik help bedrijven om dat strategisch in te zetten – van het opstellen van de online en social media strategie tot het hands-on begeleiden en borgen van het proces binnen organisaties.
Contentstrategie en content marketing
Ook adviseer en ondersteun ik organisaties in het ontwikkelen van contentstrategie en content marketing; van het ontdekken en communiceren van het bedrijfsverhaal, aanscherpen van de online propositie van diensten of producten tot het laten aansluiten van de online en offline marketing en communicatie-activiteiten. Belangrijkste is dat social media en content marketing een bijdrage leveren aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Deze diensten kan ik doen op advies, project of interim basis.
Mijn expertise ligt bij de thema’s social media, strategie, trends, connectivity, innovatie, online marketing en social business; gespecialiseerd binnen foodservice & horeca. Ik werk met drie stappen: inspiratie, creatie en activatie. De stappen kunnen als geheel in een strategisch traject, maar ook naar behoefte afzonderlijk van elkaar worden uitgevoerd.
Neem gerust contact op met mij. Ik spreek graag af om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Of lees meer over het opstellen van een social media strategie.