• Home
  • Diensten
    • KIMspiration advies
    • Social media
    • Spreker
  • Over Kim
  • Referenties
  • Contact
  • Blog
default-logo
  • Home
  • Diensten
    • KIMspiration advies
    • Social media
    • Spreker
  • Over Kim
  • Referenties
  • Contact
  • Blog

KIMspiration advies

De waarde van Social Media

Mensen zijn de motor van het succesvol inzetten van social media. De middelen, zoals social media tools, faciliteren de mensen en het proces. Luisteren naar en vertrouwen op de mensen, plus het kiezen van de juiste middelen zorgt dat social media een bijdrage gaat leveren aan het behalen van de doelstellingen.

Ik gebruik social media niet alleen voor het plezier; ik heb er mijn bedrijf mee opgebouwd, houd er waardevolle relaties aan over en genereer er omzet voor mijn bedrijf mee – Kim van Velzen

 

Wat betekent Social Media voor organisaties?

Het gaat over een totaal nieuwe dynamiek binnen organisaties en tussen organisaties en haar stakeholders.

 

  • Waardecreatie vanuit het persoonlijke netwerk waardoor business ontstaat
  • De druk op cultuurverandering binnen organisaties door social media
  • De snelheid waarmee iedereen een rockster reputatie kan bereiken
  • Of hoe snel reputaties kunnen worden gebroken en kunnen worden verbeterd
  • Omgaan en leren werken met nieuwe technologie
  • Het snel en eenvoudig verbinden van mensen; connecting the human dots
  • Social engagement; een permanent en menselijk contact tussen organisatie, medewerker en klant waar iedereen beter van wordt

 

Ik licht dit met liefde toe in een persoonlijk gesprek  NEEM CONTACT OP MET KIM

Waar helpt KIMspiration organisaties mee?

Meer leads, nieuwe omzet, betere naamsbekendheid, betere reputatie en waardevol contact met stakeholders.

Social media strategie

Mensen creëren waarde met hulp van social media en nieuwe technologie. Ik help bedrijven om dat strategisch in te zetten – van het opstellen van de online en social media strategie tot het hands-on begeleiden en borgen van het proces binnen organisaties.

Contentstrategie en content marketing

Ook adviseer en ondersteun ik organisaties in het ontwikkelen van contentstrategie en content marketing; van het ontdekken en communiceren van het bedrijfsverhaal, aanscherpen van de online propositie van diensten of producten tot het laten aansluiten van de online en offline marketing en communicatie-activiteiten. Belangrijkste is dat social media en content marketing een bijdrage leveren aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Deze diensten kan ik doen op advies, project of interim basis.

Mijn expertise ligt bij de thema’s social media, strategie, trends, connectivity, innovatie, online marketing en social business; gespecialiseerd binnen foodservice & horeca. Ik werk met drie stappen: inspiratie, creatie en activatie. De stappen kunnen als geheel in een strategisch traject, maar ook naar behoefte afzonderlijk van elkaar worden uitgevoerd.

9E3EE1D7-CDE1-4B3A-9665-974FC6CF7CD1@fritz.box

 

STARTEN MET SOCIAL MEDIA
Social media accounts aanmaken is niet moeilijk. Het effectief inzetten van de sociale platformen en het volhouden vergt wel veel betrokkenheid, inzet en nieuwe kennis binnen organisaties.

Neem gerust contact op met mij. Ik spreek graag af om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Of lees meer over het opstellen van een social media strategie.

NEEM CONTACT OP MET KIM

Delen

Kim-van-Velzen-strategie-en-trends-in-foodservice-en-horeca
Kim-van-Velzen-strategie-en-trends-in-foodservice-en-horeca
Kim-van-Velzen-strategie-en-trends-in-foodservice-en-horeca
Kim-van-Velzen-strategie-en-trends-in-foodservice-en-horeca

Vind Kim op Social Media:

linkedin
twitter
google-plus
facebook
youtube
tumblr

Of contact Kim via

06 5236 4152
info@kimvanvelzen.nl

Vind Kim op Social Media:

linkedin
twitter
google-plus
facebook

Contact

Kim van Velzen
Sint-Jobskade 210
3024 EN Rotterdam
info@kimvanvelzen.nl
06 5236 4152
© 2013 - 2014 by KIMspiration • webdesign by eyear | creative online strategy builders