Referenties online en social media strategie
Referenties keynote spreker
Ontmoet ik jou binnenkort via Social Media?
De allerergste recensie is geen recensie. Lessen online marketing voor de hospitality #OM033 @kimvanvelzen http://t.co/svyqsEoyfQ
— TravelNext (@TravelNextnl) May 12, 2014
Marketingtips voor authentieke online hospitality. Focus niet op prijs maar op beleving #OM033 @kimvanvelzen http://t.co/SNLYDJ4ArV — Goof Lukken (@GoofLukken) May 17, 2014
Zeer geloofwaardig artikel over @kimvanvelzen. Een van de aardigste mensen op twitter. #FF http://t.co/B4inxhG0At
— Ronald Voorn (@ronvrn) May 1, 2014
@MARIEKE002 over een organisatie gebouwd op cultuur en gastvrijheid. Mooi verhaal! http://t.co/Er5vGE4yg4 @marketingfacts — Eline Stuivenwold (@EStuivenwold) April 30, 2014
Mooi quote van @kimvanvelzen -> consequent blijven doen maakt ‘t sterk. Kwaliteit zit in consistente consequentheid 🙂
— Chantal Gr Kormelink (@ChantalGK) June 11, 2014
Cheers! @kimvanvelzen @AMD1510 wat een super verrassing @Euromast010 dank jullie wel, we genieten! pic.twitter.com/QQqcz1FF8f — Karin Scholte (@karinscholte2) June 28, 2014